PLEASE INSTALL YOAST EN SETUP BREADCRUMBS
Gepubliceerd: 4 maart 2021

De weg naar een nieuw stadsmerk

Het driedaagse merkontwikkelingstraject was een energiek, dynamisch, maar bovenal creatief proces waarbij het Pop-Up Brandteam de ruimte heeft gekregen om haar creatieve kwaliteiten in te zetten voor het merk Enschede. De adviesraad, met meerdere stakeholders vanuit de stad, heeft het Pop-Up Brandteam (online) aan het einde van elke dag voorzien van waardevolle feedback. De aankomende maanden gaan we aan de slag met de uitwerking van het stevige fundament dat afgelopen week is gelegd.

 

 

Merkontwikkeling Enschede

 

In de reis die we met z'n allen maken is de energie en buitengewone betrokkenheid van iedereen voelbaar. Dat maakt dit proces nu al als geslaagd. Hieraan nemen deel:

Pop-Up Brandteam

  • Ralph Hoveling (Digidee)
  • Marck Harmes (Squal)
  • Gerrald Hekman (Handstand)
  • Elroy Klee (Elroy Klee Brand design & Art direction)
  • Sander Rohring (UNCOMMON)
  • Robert Jan Dokter (Beeldgeneratie)
  • Tom Hoesstee (Tom Harisson)
  • Twan Pastoor (Wirelab Digital Agency)

Adviesraad

  • Thomas Geerdink (Saxion)
  • Melanie Koning (Grolsch)
  • Marc Woesthuis (TRIMM)
  • Willem Jaap Zwart (Concordia)
  • Joost Steppé (UT)
  • Wiro Kuipers (EnschedeLab)
  • Marloes Wensink (Intercityhotel)
  • Kees de Groot (GOGBOT, TEC ART, Warp Technopolis)
  • Els van Riel (ROC van Twente)

Het gehele proces is begeleid door Robert de Groot van & de Groot.

Contact