Wij maken gebruik van cookies
Wij vragen jouw akkoord voor het gebruik van cookies op onze website. Sommige cookies plaatsen we om de website goed te laten werken. Onze website maakt ook van cookies van derden gebruik om jou een prettige ervaring op onze online kanalen aan te bieden. Zodat je berichten op social media kunt delen bijvoorbeeld. Of om relevante advertenties te kunnen tonen op websites van derden. Deze cookies verzamelen mogelijk gegevens buiten onze website. Door op 'akkoord' te klikken ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Meer informatie is beschikbaar in ons privacybeleid.
Akkoord Niet akkoordResultaten dagcampagne nederland
De campagne voor Nederlandse dagbezoekers, waarvan de eerste flight zou starten in maart 2021, is vanwege de coronamaatregelen in juni van start gegaan. De hele maand juni is een middelenmix ingezet om de doelgroep te bereiken. Het doel van de campagne is om Enschede onder de aandacht te brengen bij dagbezoekers en hiermee de bezoekersaantallen en bestedingen weer op niveau te brengen.
Doelgroep
Met deze campagne werd vooral gericht op de bezoeker uit Twente en de Achterhoek en dan met name de plezierzoeker en harmoniezoeker (volgens de indeling van Leefstijlvinder). Met de boodschap 'Enschede, zó leuk én dichtbij!' wordt de doelgroep getriggerd om een dag naar Enschede te komen.
Resultaten
Via verschillende titels van Sanoma zijn online banners ingezet, waaronder bij Viva.nl, Margriet.nl en Libelle.nl en via onze eigen kanalen. De online campagne heeft een totaalbereik van 735.655 gehad. De radiospot was 137 keer te horen via RTV Oost. In heel Twente en de Achterhoek zijn 188 mupi's ingezet. Daarnaast reden de hele maand 10 bussen met reclame rond. In huis-aan-huis kranten in de regio zijn 11 plaatsingen geweest.
Radiocommercial
Heb je vragen? Neem contact op:
Senior Marketeer
WHAT'S HAPPENING?
ABONNEER je OP ONZE NIEUWSBRIEF.
Ontvang om de twee weken een stakeholdernieuwsbrief met het laatste corporate nieuws van Enschede Promotie. Uitschrijven kan op elk moment.