Wij maken gebruik van cookies
Wij vragen jouw akkoord voor het gebruik van cookies op onze website. Sommige cookies plaatsen we om de website goed te laten werken. Onze website maakt ook van cookies van derden gebruik om jou een prettige ervaring op onze online kanalen aan te bieden. Zodat je berichten op social media kunt delen bijvoorbeeld. Of om relevante advertenties te kunnen tonen op websites van derden. Deze cookies verzamelen mogelijk gegevens buiten onze website. Door op 'akkoord' te klikken ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Meer informatie is beschikbaar in ons privacybeleid.
Akkoord Niet akkoordLANDELIJKE CAMPAGNE
Deze week starten we een landelijke on- en offline campagne met als doel de bekendheid van Enschede als creatieve stad te vergroten en meer bezoekers te verleiden een weekend naar de stad en directe omgeving te komen.
De vrijetijdsindustrie is weer groeiende na een aantal moeilijke jaren. Om als stad onder de aandacht te blijven bij potentiële bezoekers is het van belang om gericht campagne te blijven voeren. Deze campagne is onderdeel van de campagne ‘Wanneer ga jij naar Enschede’ die in 2019 is gestart. Middels deze campagne willen we op basis van het ruime aanbod activiteiten en overnachtingslocaties meer bezoekers naar Enschede trekken.
CREATIEVE STAD
In het DNA van Enschede zit veel creativiteit. Dit is terug in de vinden in de aanwezigheid van culturele instellingen, evenementen, creatieve broedplaatsen en niet te vergeten prachtige architectuur. Daarnaast is er van 15 t/m 18 december het evenement ‘Enschede Lights Up’. Stuk voor stuk uithangborden voor Enschede als creatieve stad. Door het creatieve aanbod van Enschede uit te lichten in de campagne wordt een unique selling point van de stad benoemd. Bezoekers zijn vaak verrast door het aanbod cultuur en creativiteit. Middels deze campagne dragen we dit prachtige aanbod nog grootser uit.
aanbod van de stad
In de campagne wordt het aanbod van de stad in beeld gebracht. Enschede heeft het allemaal, maar de focus ligt dit najaar op de creativiteit van de stad. Hiermee geeft de campagne een podium aan het kwalitatief, hoogwaardig en gevarieerd cultureel aanbod. De campagne wordt offline én online gevoerd via diverse media zoals NPO Radio 1, Radio 2 en 3FM, Volkskrant, Trouw, Parool en online campagnes.
Neem contact op:
Senior Marketeer
Gerelateerde items
WHAT'S HAPPENING?
ABONNEER je OP ONZE NIEUWSBRIEF.
Ontvang om de twee weken een stakeholdernieuwsbrief met het laatste corporate nieuws van Enschede Promotie. Uitschrijven kan op elk moment.