PLEASE INSTALL YOAST EN SETUP BREADCRUMBS
Gepubliceerd: 17 februari 2021

ENSCHEDE op de bucketlist voor 2021

Wir vermissen Sie in Enschede! Met deze boodschap wordt momenteel in heel Duitsland een stedentrip naar Enschede (na de coronacrisis) gepromoot. In het kader van de winactie “Trends en Must-Haves 2021” van de Duitse mediagroep Gruner und Jahr wordt Enschede als aantrekkelijke bestemming voor een weekendje weg neergezet. De winactie loopt van 9 t/m 22 februari en is te zien bij negen digitale merken van Gruner und Jahr, dat zijn: www.brigitte.de, www.brigitte.de/MOM, www.barbara.de, www.gala.de, www.essen-und-trinken.de, www.livingathome.de, www.schoener-wohnen.de, www.stern.de en www.geo.de. In totaal genereren deze websites een ruim 146 miljoen websitebezoekers per maand. Op 14 februari, Valentijnsdag, werd de actie aangekondigd in hun nieuwsbrief, die naar 200.000 abonnees werd gestuurd.

Een sterke band, ook in tijden van crisis

Na corona hopen we de economie onder andere door de komst van Duitse bezoekers te stimuleren. Daarvoor is het vooral in crisistijden belangrijk om de diepe band met ons buurtland verder te versterken. Met deze winactie zorgen we ervoor dat Enschede op een positieve manier onder de aandacht blijft en dat we top of mind zijn voor als het negatieve reisadvies komt te vervallen. 

Het enorme bereik van de online winactie draagt bij aan de verdere stijging van de naamsbekendheid van Enschede in heel Duitsland. Daarnaast willen we in het bijzonder de huidige bezoekers uit Nordrhein Westfalen en Niedersachsen aan de leuke tijden in Enschede herinneren en alvast motiveren om een weekendje Enschede bovenaan hun bucketlist voor 2021 te zetten. Wat kan men immers beter gebruiken dan ontspanning in Enschede wanneer corona eindelijk voorbij is?!

Meer weten? Neem contact op:

Contact