Wij maken gebruik van cookies
Wij vragen jouw akkoord voor het gebruik van cookies op onze website. Sommige cookies plaatsen we om de website goed te laten werken. Onze website maakt ook van cookies van derden gebruik om jou een prettige ervaring op onze online kanalen aan te bieden. Zodat je berichten op social media kunt delen bijvoorbeeld. Of om relevante advertenties te kunnen tonen op websites van derden. Deze cookies verzamelen mogelijk gegevens buiten onze website. Door op 'akkoord' te klikken ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Meer informatie is beschikbaar in ons privacybeleid.
Akkoord Niet akkoordUitkomsten stakeholdersonderzoek
Eind 2022/ begin 2023 hebben we onderzoek laten doen onder onze stakeholders; van evenementenorganisator en culturele partner, tot ambtenaar en ondernemers.
Mooie cijfers
Onze stakeholders bevelen een samenwerking met Enschede Promotie aan met een 8,7 en daar zijn wij natuurlijk heel erg blij mee. Gemiddeld genomen worden we beoordeeld met een 7,4. Ook een cijfer waar wij heel tevreden over zijn. We worden goed gewaardeerd op de rol die we spelen bij evenementenpromotie en hoe we inspireren met onze eigen middelen (off- en online) en campagnes.
Aanbevelingen
Daarnaast geeft menig stakeholder aan dat de Tourist Info ook in het weekend open zou mogen. Een aantal mooie pluimen en aanbevelingen die we ontvingen:
- “Blijf doen wat je doet, met een flinke schep visie, prikkelende ambitie en lekker out of the box.”
- “Naast evenementen en vrijetijdsaanbod meer op economische profilering van Enschede richten via de TIC. En op Enschede als 'hoofdstad' van Twente. Nog meer de samenwerking zoeken met partijen als UT, Saxion en Twente Board en regionale cultuurinitiatieven.”
- “Met de beperkte mogelijkheden die er waren in Coronatijd toch iets weten te organiseren.”
- “Introductieconcert 2022, mooie samenwerking/coproductie tussen onderwijs, horeca en cultuur, onder aanvoering van EP.”
- “Ze hebben flinke stappen gemaakt in het vermarkten van de stad richting verschillende doelgroepen. En ze zijn een kennisorganisatie geworden op gebied van online city promotion.”
Al met al kunnen we stellen dat onze stakeholders zeer tevreden zijn over de samenwerking met Enschede Promotie. En ook graag in de toekomst samen Enschede nog beter op de kaart zetten. Daar doen we het voor.
De resultaten zijn hier terug te lezen.
Vragen over dit onderwerp? Neem contact op:
Content Manager
WHAT'S HAPPENING?
ABONNEER je OP ONZE NIEUWSBRIEF.
Ontvang om de twee weken een stakeholdernieuwsbrief met het laatste corporate nieuws van Enschede Promotie. Uitschrijven kan op elk moment.