Wij maken gebruik van cookies
Wij vragen jouw akkoord voor het gebruik van cookies op onze website. Sommige cookies plaatsen we om de website goed te laten werken. Onze website maakt ook van cookies van derden gebruik om jou een prettige ervaring op onze online kanalen aan te bieden. Zodat je berichten op social media kunt delen bijvoorbeeld. Of om relevante advertenties te kunnen tonen op websites van derden. Deze cookies verzamelen mogelijk gegevens buiten onze website. Door op 'akkoord' te klikken ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Meer informatie is beschikbaar in ons privacybeleid.
Akkoord Niet akkoordCAMPAGNE 'STEUN ENSCHEDE, KOOP LOKAAL' HERSTART
Door de recente versoepelingen van de coronamaatregelen is er eindelijk weer meer mogelijk. Er hoeft geen afspraak gemaakt te worden om te winkelen en de terrassen zijn weer (beperkt) geopend. Daarnaast mogen de musea en culturele instellingen ook weer gasten verwelkomen. Reden genoeg om onze campagne 'Steun Enschede, koop lokaal' weer nieuw leven in te blazen.
extra steun voor de culturele sector
Online loopt een campagne om extra aandacht te geven aan de culturele sector. Via advertenties op Facebook en Instagram worden mensen op de hoogte gehouden van het culturele aanbod van de stad. In de blog 'Een zomer vol cultuur' worden de culturele activiteiten van de zomer op een luchtig manier beschreven. In de agenda vind je een totaaloverzicht van alle (culturele) activiteiten en evenementen die in Enschede plaatsvinden.
Staat jouw evenement er nog niet bij? Meld deze dan aan door te mailen naar uitagenda@promotieenschede.tkweb.nl.
OPENING TERRASSEN - SFEERVIDEO
Tijdens de opening van de terrassen op 28 april schoot Enschedese videograaf Dion Munnink de onderstaande video. De video, die al ruim 60.000 keer bekeken is, wordt gepromoot via Facebook, Instagram en YouTube. Om spreiding in de binnenstad te stimuleren wordt de video ingezet samen met onze blog '12 verrassende terrassen in Enschede'. In de blog wordt aandacht gegeven aan leuke en minder bekende terrassen, zoals het terras van Loetje in het Volkspark of de Twentsche Foodhal.
Outdoor middelen
In 2020 zijn 45 Enschedese ondernemers gefotografeerd. De portretten van deze bekende gezichten zijn verwerkt in uitingen die door heel de stad te zien zijn. Aan het eind van deze maand zullen ook de grote meshdoeken langs de invalswegen van Enschede ook weer plaatsmaken voor deze campagne.
WHAT'S HAPPENING?
ABONNEER je OP ONZE NIEUWSBRIEF.
Ontvang om de twee weken een stakeholdernieuwsbrief met het laatste corporate nieuws van Enschede Promotie. Uitschrijven kan op elk moment.