PLEASE INSTALL YOAST EN SETUP BREADCRUMBS

Projecten enschede Promotie

Met onze diverse projecten voor de Nederlandse en Duitse gasten, studenten, ondernemers en internationale bezoekers laten we deze doelgroepen kennis maken met de veelzijdigheid van Enschede. Dit doen we onder andere door Enschede te profileren als creatieve, ondernemende, bruisende en groene (kennis)stad neer te zetten. Om dagelijks aan het merk Enschede te bouwen en de groei van de stad samen met alle partners in de stad vast te houden en uit te breiden zetten we citymarketing in. Onderstaande projecten passen goed binnen deze citymarketingvisie en zorgen voor meer zichtbaarheid en betrokkenheid bij Enschede.

Klik hieronder op de buttons om meer te lezen over de projecten of om te ontdekken hoe jij als ondernemer kunt aanhaken.

campagne nederland

'Wanneer kom jij naar Enschede?' Met deze vraag voeren we vanaf 2019 landelijk campagne voor Enschede. Het doel? De bekendheid van Enschede als weekendbestemming vergroten. En tegelijk meer binnenlandse bezoekers verleiden om voor een langer verblijf naar onze stad en regio te komen.

Campagne Duitsland

Met onze campagne Enschede Erlebnisstadt laten we Duitse bezoekers kennismaken met de veelzijdigheid van Enschede. En we stimuleren hen van hun bezoek een weekend vol belevenissen te maken. De campagne richt zich daarom zowel op het vergroten van de naamsbekendheid, als op de promotie van de verschillende activiteiten.

Enschede Cadeukaart

Enschede introduceert de Enschede Cadeaukaart, een waardebon die te besteden is bij onder andere winkels, horeca en culturele instellingen in de stad Enschede. Een uniek cadeau dat geschikt is voor iedereen, bijvoorbeeld als kerstgeschenk. De binnenstadpartners hebben de handen ineen geslagen voor dit mooie initiatief om de lokale economie een boost te geven.

Study in Enschede Kortingskaart

De lokale ondernemers zijn voor ons belangrijk en daarom hebben we een ‘Study in Enschede’ kortingskaart ontwikkeld. Hiermee kunnen we op een laagdrempelige manier studenten verleiden om regelmatig lokaal producten te kopen en gebruik te maken van het vrijetijdsaanbod in Enschede. Dit doen we onder andere door de kortingen naar een grote groep studenten te communiceren.