Wij maken gebruik van cookies
Wij vragen jouw akkoord voor het gebruik van cookies op onze website. Sommige cookies plaatsen we om de website goed te laten werken. Onze website maakt ook van cookies van derden gebruik om jou een prettige ervaring op onze online kanalen aan te bieden. Zodat je berichten op social media kunt delen bijvoorbeeld. Of om relevante advertenties te kunnen tonen op websites van derden. Deze cookies verzamelen mogelijk gegevens buiten onze website. Door op 'akkoord' te klikken ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Meer informatie is beschikbaar in ons privacybeleid.
Akkoord Niet akkoordEnschede rolt de rode loper uit
De najaarscampagne in Duitsland gaat van start! In het voorjaar van 2022 is de Duitslandcampagne gestart om bezoekers vanuit Duitsland naar Enschede te trekken. Nu wordt deze succesvolle campagne voortgezet vanaf begin oktober. Met verschillende outdoor-uitingen, radiospots en online advertenties worden Duitse bezoekers verleid tot een of meerdere dagen Enschede. De driehoek Bielefeld-Vechta-Minden is het geografische middelpunt en in deze regio zijn dan ook de meeste offline uitingen te zien.
Enschede. sei unser gast
Met de slogan “Enschede. Sei unser Gast” worden Duitse bezoekers verleid om naar Enschede te komen. Er zijn uitingen ontwikkeld gericht op de thema’s shoppen, markt, culinair en cultuur. Enschede is een aantrekkelijke bestemming op relatief korte reisafstand. Uit marktonderzoek blijkt dat Duitse bezoekers gemiddeld langer blijven en meer besteden dan bezoekers uit bijvoorbeeld de regio. Voor de stad Enschede zijn haar Duitse gasten dan ook een belangrijke doelgroep
herbstlicher stÄdtetrip nach enschede
De nadruk ligt in deze campagne op het najaar, en wat er op gebied van shoppen, markt, culinair en cultuur te doen is in Enschede. De Duitse bezoeker krijgt in de koude maanden een extra warm ontvangst in Enschede. Er is een blog geschreven met als titel: Herbstlicher Städtetrip nach Enschede. Deze gaat in op de activiteiten in de herfstperiode en is te lezen op onze website. Via verschillende social media kanalen wordt er geadverteerd met deze blog, vooral rondom de herfstvakantie in Duitsland en op de Duitse feestdag 3 oktober.
Neem contact op:
Senior Marketeer
WHAT'S HAPPENING?
ABONNEER je OP ONZE NIEUWSBRIEF.
Ontvang om de twee weken een stakeholdernieuwsbrief met het laatste corporate nieuws van Enschede Promotie. Uitschrijven kan op elk moment.