PLEASE INSTALL YOAST EN SETUP BREADCRUMBS
Gepubliceerd: 27 september 2022

Enschede rolt de rode loper uit

De najaarscampagne in Duitsland gaat van start! In het voorjaar van 2022 is de Duitslandcampagne gestart om bezoekers vanuit Duitsland naar Enschede te trekken. Nu wordt deze succesvolle campagne voortgezet vanaf begin oktober. Met verschillende outdoor-uitingen, radiospots en online advertenties worden Duitse bezoekers verleid tot een of meerdere dagen Enschede. De driehoek Bielefeld-Vechta-Minden is het geografische middelpunt en in deze regio zijn dan ook de meeste offline uitingen te zien.

Enschede. sei unser gast

Met de slogan “Enschede. Sei unser Gast” worden Duitse bezoekers verleid om naar Enschede te komen. Er zijn uitingen ontwikkeld gericht op de thema’s shoppen, markt, culinair en cultuur. Enschede is een aantrekkelijke bestemming op relatief korte reisafstand. Uit marktonderzoek blijkt dat Duitse bezoekers gemiddeld langer blijven en meer besteden dan bezoekers uit bijvoorbeeld de regio. Voor de stad Enschede zijn haar Duitse gasten dan ook een belangrijke doelgroep

herbstlicher stÄdtetrip nach enschede

De nadruk ligt in deze campagne op het najaar, en wat er op gebied van shoppen, markt, culinair en cultuur te doen is in Enschede. De Duitse bezoeker krijgt in de koude maanden een extra warm ontvangst in Enschede. Er is een blog geschreven met als titel: Herbstlicher Städtetrip nach Enschede. Deze gaat in op de activiteiten in de herfstperiode en is te lezen op onze website. Via verschillende social media kanalen wordt er geadverteerd met deze blog, vooral rondom de herfstvakantie in Duitsland en op de Duitse feestdag 3 oktober.

Neem contact op:

Contact