Wij maken gebruik van cookies
Wij vragen jouw akkoord voor het gebruik van cookies op onze website. Sommige cookies plaatsen we om de website goed te laten werken. Onze website maakt ook van cookies van derden gebruik om jou een prettige ervaring op onze online kanalen aan te bieden. Zodat je berichten op social media kunt delen bijvoorbeeld. Of om relevante advertenties te kunnen tonen op websites van derden. Deze cookies verzamelen mogelijk gegevens buiten onze website. Door op 'akkoord' te klikken ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Meer informatie is beschikbaar in ons privacybeleid.
Akkoord Niet akkoordPop-up brandteam voor het eerst bij elkaar
Met veel plezier kijken wij terug op de kennismaking met het pop-up brandteam, een team van creatives en strategen uit Enschede. Alle enthousiaste reacties en positieve energie geven ons veel vertrouwen in de driedaagse sprintsessie voor het merk Enschede. Wij stellen ze graag aan je voor:
- Ralph Hoveling (Digidee)
- Marck Harmes (Squal)
- Gerrald Hekman (Handstand)
- Elroy Klee (Elroy Klee Brand design & Art direction)
- Sander Rohrink (UNCOMMON)
- Robert Jan Dokter (Beeldgeneratie)
- Tom Hoesstee (Tom Harisson)
- Twan Pastoor (Wirelab Digital Agency)
Het brandteam gaat samen met ons en de gemeente Enschede aan de slag met het nieuwe brand, de brandstory en het brandbook voor Enschede.
Adviesraad
Vanuit alle betrokken stakeholders en werkvelden hebben wij een selectie gemaakt van personen die volgens ons belangrijk zijn om in de adviesraad deel te laten nemen. Zij worden tijdens de driedaagse sprintsessie ingevlogen als criticasters om het brandteam scherp te houden en de toepasbaarheid voor diverse partijen in de stad te toetsen. De adviesraad bestaat uit de volgende personen:
- Thomas Geerdink (Saxion)
- Melanie Koning (Grolsch)
- Marc Woesthuis (TRIMM)
- Willem Jaap Zwart (Concordia)
- Joost Steppé (Universiteit Twente)
- Wiro Kuipers (EnschedeLab)
- Marloes Wensink (Intercity Hotel)
- Kees de Groot (GOGBOT festival, PlanetArt, Warp Technopolis)
- Els van Riel (ROC van Twente)
Meer weten? Neem contact op met
Senior Marketeer
WHAT'S HAPPENING?
ABONNEER je OP ONZE NIEUWSBRIEF.
Ontvang om de twee weken een stakeholdernieuwsbrief met het laatste corporate nieuws van Enschede Promotie. Uitschrijven kan op elk moment.