PLEASE INSTALL YOAST EN SETUP BREADCRUMBS
Gepubliceerd: 24 januari 2023

DUITSLAND CAMPAGNE

Met de Duitsland campagne hebben we afgelopen jaar weer veel bezoekers naar Enschede weten te trekken. Daarbij hebben we niet alleen al onze KPI’s behaald, maar ook veel mooie mijlpalen bereikt – zowel online als offline.

terugblik

Met de Duitsland campagne lieten we Duitse bezoekers kennismaken met de veelzijdigheid van Enschede. We hebben ingezet op meer bezoekers die langer verblijven om zo van hun bezoek aan Enschede een weekend vol belevenissen te maken.

De rode loper vormde de rode draad van de campagne en deze staat symbool voor een warm welkom in de stadsparken, horecagelegenheden en winkels, voor musea en op de weekmarkt. Ook in de slogan kwam het warme welkom terug. Met de tekst "Enschede - Sei unser Gast!" werd de Duitse bezoeker uitgenodigd om een dag of een weekend naar Enschede te komen en kennis te maken met het brede aanbod van Erlebnisstadt Enschede.

FACTSHEET

We hebben hiermee onze rode loper campagne afgerond. In 2023 zal er een nieuwe campagne gelanceerd worden.
In onderstaande factsheet vind je de mijlpalen en KPI's voor 2022. Wij zijn er trots op dat we deze hebben behaald en dat Enschede steeds populairder wordt bij onze Duitse buren!

Bekijk hier de Factsheet met een terugblik op 2022

 

Neem contact op:

Contact